ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

سارقان صندوق امانات بانک ملی دستگیر شدند | بازداشت برخی سارقان در ترکیه؛ اکثر اموال صندوق‌ها بازگردانده شد+ فیلم و تصاویر

  • کد خبر: ۱۱۱۸۶۱
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
  • ۳
سارقان صندوق امانات بانک ملی دستگیر شدند | بازداشت برخی سارقان در ترکیه؛ اکثر اموال صندوق‌ها بازگردانده شد+ فیلم و تصاویر
با تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ، سارقان صندوق امانات بانک ملی لحظاتی پیش دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، با تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ، سارقان صندوق امانات بانک ملی لحظاتی پیش دستگیر شدند.

سردار رحیمى، رئیس پلیس تهران در این باره گفت: تعدادى از متهمان در ایران و تعدادى در خارج از کشور دستگیر شدند. بخش زیادى از اموال مردم که سرقت شده، کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: یکی دو روز است که سارقان بازداشت شده‌اند. تقریبا تمامی سارقان و مرتبطان این سرقت که بعضی داخل و بعضی خارج از کشور بودند بازداشت شده‌اند.اکثر اموال ربوده شده از صندوق‌های امانات نیز بازگردانده شده است.

استرداد برخی از سارقان صندوق امانات بانک ملی از «ترکیه»

برخی از سارقان صندوق امانات بانک ملی پس از سرقت به کشور «ترکیه» متواری شده بودند که با تلاش‌های نیروی انتظامی در این کشور بازداشت و به ایران بازگردانده شدند

 

تعداد بازدید : 507

کشف اموال مسروقه صندوق‌های امانات در فرودگاه

دادستان تهران نیز در این باره گفت: ۱۳ نفر از متهمان سرقت بانک ملی دستگیر شدند و مقادیر زیادی از اموال مسروقه نیز کشف شده است.

به گفته وی، ۱۰ نفر از متهمان در تهران و شمال کشور و ۳ نفر از سارقان متواری در کشور همسایه دستگیر شدند.

وی افزود: مقادیر زیادی از اموال مسروقه در فرودگاه امام خمینی (ره) در ماشینی که توسط متهمان تهیه شده بود و مقادیری در تهران کشف شد.

 اولین تصاویر منتشر شده از سارقان صندوق امانات بانک ملی

 
اولین فیلم از اموال سرقت شده از صندوق امانات بانک ملی‌‌ ‌

روز یکشنبه ۱۵ خرداد با روش تخریب وارد بخش صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران شدند. بانک ملی ایران در اطلاعیه‌ای درباره سرقت از صندوق‌های اجاره‌ای شعبه دانشگاه این بانک اعلام کرد که تعداد دقیق صندوق‌های اجاره‌ای آسیب دیده در حادثه رخ داده، ۱۶۸ صندوق است.

بر اساس اعلام مسوولان بانک، تعداد صندوق‌های موجود ۱۶۸ صندوق بوده که در سرقت رخ داده، تعدادی از این صندوق‌ها آسیب رسیده و برخی از صندوق‌های این شعبه آسیبی ندیده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
افرین
لیلا اصغری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
با سلام.باید از پلیس زحمت کش تقدیر و تشکر کرد به خاطر سرعت عملشون وهم به خاطر نتیجه ی مثبت کارشون. خدا رو شکر می کنم که اینقدر اطلاعات کشورمون قدرتمنده وسرعت عمل داره.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
تشکر از پلیس محترم که با کشف‌ اموال مسروقه مردم ایران را شاد کردند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->